Mitt lilla paradis

Jag satte mig i bilen och åkte norr över lite sådär spontant till ett ställe som jag hade undvikit i så många år för jag visste att det skulle komma upp så många känslor inom mig, men jag tog beslutet och åkte. 

När jag landade där uppe och ju fler sekunder det gick desto mer kände jag att det var bästa beslut jag har gjort på så många år och dom värmande kramar jag fick, fick mig att känna mig älskad och hel. Jag var hemma igen fast du inte var där. 

Glädje, lycka, saknad, sorg, kärlek så många känslor i min lilla kropp. 

Hade det inte varit för att jag hade måste jobba så hade alla mina dagar under denna sommar spenderats där uppe i Särkivaara med personer som jag alltid kommer ha långt in i mitt hjärta och Särkivvara kommer alltid vara mitt lilla paradis! 


Älder bilder från tidigare år :)


Nya bilder från i år :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0