En jäkel på skidor!

Strålande väder och perfekt dag för en hel dag i backen. Ja så kändes det igår och så vatt det. 


Har vägrat stå på skidor innan, men det börjar ta sig och mina svängar blir bara bättre och kan ta mig ner utan att ramla. Vad säger vi om det? Jo att det är ju toppen! :) 

Fast någon vurpa här och där får man ju alltid räkna med annars åker man ju inte på riktigt, eller ? 

Preben lurade ut mig på ett prant parti och när jag kom till krönet la mig död i backen och total vägra åka ner där. Sa hej och välkommen min under rädsla och paniken kom fram. Preben ställde upp som den gentleman han är och hjälpte mig över till det lätta partiet och jag är otroligt stolt över mig sjäv för en vecka sedan skulle jag aldrig kunna klara av det utan kastat av mig skidorna och gått ner. 

Fast jag är mest stolt över mig själv är att jag plogar typ aldrig längre och inte ens i dom röda backarna och jag klarar mig ber utan att ramla! Vänta lite nu, skrev jag nyss att jag kan ta mig ner för röda backar utan att ploga och ramla?! Jo jag gjorde ju det och det är sant och ingen är gladare än jag! :D 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0