Update!

Påskveckan är här och nu kör vi sista rycket för denna säsongen och sen tar jag semester i en månad och det känns så otroligt skönt! 

Om jag ska ta och gämför med förra säsongen så har denna varit betydligt mycket lugnare och det kan ha med att göra vädret plus att i år så har inte loven och alla tävlingar suttit ihop med varandra. Utan man har hunnit andas mellan varven plus att i år har folk hållt sig friska och jag har sluppit jobba dom mega långa passen från morgon och kväll. Fått mina lediga dagar så har hunnit med en massa. 


Hade jag orkat hålla bloggen igång så hade ni haft kolla på allt, men nu har jag inte velat lägga tid på min dator. Den har stått så vackert vid tv:n och har varit mer eller mindre vår tv den senaste tiden. 

Jag borde ju skärpa mig, för detta är ju något jag älskar och mina vänner runt om i världen vill ju veta vad jag sysslar med när dom inte får tag på mig. 

Eftersom jag har varit lika kass på att ta kort så kommer jag än en gång bjuda på lite bilder från min instagram :) 

Hoppas ni förlåter mig en vacker dag (a) 


Amanda började jobb hos på Fjällbyn och på lördags kvällen bestämde vi oss för att dricka lite vin.
Det slutade med att Agnes fick med oss lite spontant till Hemavan! :) 

Agnes och jag drog till Umeå över en dag. 
Hon skulle knäcka ryggen och det slutade med en massa shopping för min del plus jag fick träffa mina älskade vänner, Linnilu och Bastian! <3 

En sen kväll i Tärna så ringde Julia mig och ville ha med mig ut på äventyr i Hassebacken.
Bob och stjärtlappsåkning och jag fick stå för skadorna ;) 

I veckan så drog jag på en födelsedags fest och det slutade med allsång i en husvagn :) 


I lördags så var det utgång! 
Linn och jag släppte då loss på dansgolvet på Högis och jag har inte känt mig så levande på evigheter! :) 

En fin soligdag så bestämde jag mig för att göra Julia glad och översakade henne med blommor och paket utanför hennes dörr. 
Hon trodde någon drev med henne, men så var inte fallet. 

Jag och Amanda tog vara på det fina vädret och drog ut i fjällen med kaffe och kaka :)  

Tyvärr så ligger inte bilderna i ordning, men här har ni lite update fårn mina senaste veckor ! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0