Branten i Kungs

Fast innan jag ska berätta om min skiddag så bestämde jag och Prebo att dra ihop för en grillkväll i tisdag. 

Så i tisdag så stratade vi upp grillen här på vår balkong och nu är det vår!! 
Det kom över lite härligt folk, så vi satt ute och spelade lite spel och grillade innan vi kilade in och slutade med en lugn kväll runt bordet med en massa snack och skratt. 

Preben och jag drog iväg till Hemavan på onsdag för att hänga lite i beckarna i den strolande sol som glassade på från himlen och det var i stort sätt vindstilla.
En skönare dag i backen får man nog leta efter, så vi satt uppe på folkets och drack lite kaffe mellan varven. 

I alla fall så bestämde jag mig för att ta den halvjobbiga branten uppe på Kungs innan det var dags att kila hem. Sist jag skulle ta den så slutade det med panik. Så jag samlade mod denna gången och jag lyckades att ta mig ner, men tre vurpor. Fast dom blev efter jag hade tagit den värsta biten. Skyller på att jag vatt väldigt trött och inte direkt orkade hålla mig på bena (a) 

 

Kommentarer
Postat av: Linniluu

HAHHAH estelle visste inte att du samlar mord!!
"Så jag samlade mord denna gången och jag lyckades att ta mig ner"

2014-04-26 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0