Update ;)

I lördags så kom min Linnilu hit och jag måste meddela att vi har haft det super mysigt :)

I lördags vatt det spelkväll me Prebo, Ärki, Mandis och Linnilu :) 
Söndag vatt det jobb och en mysig kväll hemma och även en prommis :) 
Måndag vatt jag ledig så då tog jag och Linnilu lite sovmorgon innan vi gjprde Tärna ;) Vatt frukost på det jätte mysiga fiket innan vi gick in och kolla present butikerna. Dom är såååå mysiga och har så mycket fint. 

Vi hade ju planerat att gå upp för Laxfjället, men så långt orkade vi inte så vi gick hem och dog i soffan tills vi kilade hem till Thessi där jag och Linnilu bjöd på mat! Mums!! 


Tisdag åkte hon hem :/ och jag började jobba igen. 

Onsdag vatt det häng med Thessi med kaffe och bulle :) 

Jag vet att jag är seeeeg!!! Men jag mår fortfarnade inte så bra :/ 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0