Sova? Skulle inte tro det ;)

Nu får jag verkligen sova, inga som är uppe sent om nätterna och splar dota 2, inga som kommer och väcker en när man ligger och sover i soffan, inga som tycker man ska umgås när man vill sova, men ack så fel jag hade.

Hemma i lilla tråkiga, gråa Ryd och deppar för att jag missar en "galen" kväll i Tärna med ALLA!! Så då bestämde jag mig för att sova istället för att tycka synd om mig själv plus skulle uppe hyfsat tidigt idag, men NEJ när jag väl hade somnat så ringer min mobil och jag trodde seriöst att nu ska jag upp för en ny dag har börjat, nej nej då är det Therese som ringer mig och hon måste bara tala om hur kul dom har det och alla där och jag blir inte alls avis!!! Sen får Daniel telefonen och vet inte riktigt vad han babblade på om, men fick veta att jag vatt saknad i alla fall ;) 

Så sova fast man har kommit hem kan man ju glömma för dom i Tärna vill ju uppenbarligen ha mig vaken ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0