Förbättrar brännan (a)

Jag är här så det är lugnt, men vadå det är underbart väder ute och jag är hellre ut och förbättrar min bränna än sitta inne och skriva här (a) Tror ni håller med. För vem vill missa denna underbara sommar värme. 

I alla fall så var jag med bästis här om dagen och igår så körde jag och hämtade mor min. Hon har gått och blivit neger när hon har varit i Grekland :o 

Så idag så tog vi ut hennes cykel och rastade den för att äta lite glass, sen har vi bara legat och gottat oss i solen. Och i skrivande stund så håller jag på att göra min ubergoda potatis sallad som vi ska ta med ikväll till min mors vänner. Blir middag där. Skönt att bli "bjuden" haha

Aja här kommer lite få blilder så får vi se ifall jag har något vettigt att säga er senare :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0