I boendet

God morgon alla glada! :) 

Efter en veckas sovandes på hottelet fick jag flytta in på personalboendet där jag och Preben bor just. Stort och rymligt hus kan jag meddela så detta kommer nog bli bra. 


Var rätt skönt att få packa upp min väska igen och efter jag hade gjort det så var det bara att vänta in killarna. Ja vadå då, jag orkar inte släpa upp min säng för trappa själv. Hallå någonstans går väl gränsen? ;) Saken var den att sängen som skulle eller som är i mitt rum stod nere. Så det var menigen att jag och Preben skulle bära upp den, men så skulle Erik även komma förbi en vända på kv'ällen så då fick dom fixa det! Snälla kollegor jag har :) 

Sen slutade med ett glas eller två för mina kollegor medans jag agerade taxi sedan :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0