Resa till Tärna!

God morgon alla där ute. Nu är jag inte Ryd längre utan nu befinner jag i TÄRNABY!!!!! Så nu blir det att börja jobba igen, fiska, grilla, mysa, spela och allt vad vi nu ska göra här :) 


Min illa underbara Otto tog oss upp hela vägen och jag är otrolig stolt över honom (a) 

Jag gick upp fyra igår på morgonen för att hämta upp festival pojkarna Erik, Albin och Herman. Vi mellanlandade hemma hos mig för lite mat i magen och sedan kom vi iväg vid sju. 

Första stoppet var ca tio mil utan för Södertälje. Så när vi kom till Södertälje så dumpade vi av Albin och Hreman och då fick Erik köra och hur jag nu kunde tillåta han köra genom Stockholm när han ALDRIG har kört storstadstrafik eller kört en bil på en storväg eller i huvudtaget där det är mycket trafik?! Men det gick och han fixade det. Stolta Estelle här. Känner mig som han stora syster ibland ;) 

I alla fall sen bytte vi igen strax innan Sundsvall och den biten mellan Sundsvall och Hoting var då värst. Kändes som vi inte kom någonstans och sjuk trötta var vi och nää ussa på den biten. Sen efter det tog Erik över och körde sista biten hem till Tärna! :) 

Så nu är jag hemma igen! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0