Jofjället

Igår så tog vi oss en tur upp på Jofjället för lite fiske. Dagen började med spö i backen, men det klande upp tills det var dags att dra iväg. 

Vi mötte upp Haspen på vägen så det vatt jag, Prebo och Callis som tog oss en tur upp. Jag måste ge mig själv beröm att jag klarde mig upp. När vi kom fram så var det värt att dö för. Var ju på väg att dö där ett tag (a) 

Pojkarna fick två fiskar var. Medanjag fick gå lottlös denna gången, emn lika glad vatt för det.

Sen när efter vi hade tagit oss en kaffe så kilade vi till ett litet käl och när vi står och kastar så kommer värsta åsk o vädret. Och som det började regna!!! Så när det klanade upp så gick vi vidare och sen traskade vi tillbaka till bilarna genom blöta och vackra. 

Framme och dags att sätta ihop våra spön :)
Och jag var död ;) 


Vår fina läger plats :) 

 Callis, Haspen och Preben



På väg ner för som tog oss hela 45min
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0