Hembakt på fjällis!

Hej alla glada där ute ! :) 

Sege jag, jag vet, men nu så är jag här och skriver. Der gick super första dagen igår på jobbet. Bakade en massa till fjällbyn och vi hade lite gäster trosts allt. Det är ju bara början på säsongen. Just det vi har en ny Bistro meny en ny och fräsch. En sommar meny mer och nu känns den helt okej. 

I alla fall efter mina tio timmar igår så landade jag och Prebo i soffan för att kolla på Prison Break. Vi är inne på sista säsongen wihooo :) 

Idag har jag bara legat ute i solen, tagit en kaffe på jobbet och gick en vända på Konsum. Sen har jag varit farten igen. Diskat, tvätttat och städat ibland är Prebo lite väl bortskämnd (a) 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0