Veckan som har varit :)

Detta med att blogga denna vecka som har varit har bara varit så off för har jobbat från morgon till kväll och detta är första kvällen jag ens orkar sitta vid datorn, men det är för att jag sitter hemma hos Isak med hans Ärki, Prebo, Gina och Amanda. Lan på g ju ;) Ja jag lanar min blogg just för tillfället, men måste ju komma ikapp här ju (a)

I alla fall så drog Preboo till Norge på en festival för att jobba och jag vatt ensam hemma så första dagen vatt det häng på jobb och en jätte skön 8km lång promenard! :) 



Onsdagen bestod av att hänga med Gurris och Urban till Hemavan för att kolla på öppningen för det nya galleriat som öppnade där, men mest stolt är dom för systembolaget kan jag tro. Sedan vatt det några timmars jobb på det innan Ärki tvingade mig till Hemavan till Haspen och Lusen. Vatt ju bjuden dit och jag vatt glad att jag dog dit. 



Så vatt det torsdag och jag skulle vara ledig, men det slutade ett 13h pass istället för Ärki tyckte att jag skulle ta hans pass på kvällen och dom behövde extra folk under dagen så vad gör man inte för laget så jag tröstade mig med glass och jordgubbar! :) 



Fredag var det och det var ett härligt 14h pass och sen satt jag och hängde med Thessi och Danne efter jobbet och det var något jag behöde!! Just det Thessi fick hoppa in och hjälpa mig på Fjällbyn!!! Snacka om lite folk vi har ibland ;) 

Lördag och då vatt det ett 12h pass och efter jobbet så hängde jag med Gurris upp till Chips Erik och hans fru :) 



Söndag och då kom Prebo hem från Norge och jag som vanligt jobbade hel dag och slutade med film :) 

Måndag jobb, hem och somnade till jobbet och sen häng med Thessi! :) Det jag har att säga är, parkbänk, björngrottan, dunken, fjällen ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0