I am back fast i Abisko

Jag är tillbaka!!!!
Jag har fått åder om att börja blogga igen och det kanske är på tiden om man säger så. Jag vet att jag har sagt det förr, men nu när jag inte längre bor nära mina vänner och familj kanske det är på tiden igen ;) 

Okej vi kör ett kort inlägg!!

Jag packade ihop min väska och åkte upp till Fjällhlasen som ligger i Bydalsfjällen som ligger vid Östersund och körde slut på mig själv i två veckor... slutade med att jag inte kunde gå!!! och seriöst tack och hej!!! Vill bara spy när jag tänker på stället. . 

Så jag packade ihop min väska och åkte till Abisko dit jag hade längtat sen Jennie ringde och tala om att jag skulle  få komma och jobba för dom på Abisko Mouintain Lodge och det är bland det bästa jag har gjort. 

Kom hit för tre veckor sedan och jag trivs som fisken i vatten och här kommer jag stanna även i sommar om inget händer. Ni som inte vet vart Abisko ligger så ligger det strax ovanför Kiurna. Ja jag vet det är långt upp, men jag trivs här och här kommer jag stanna ett bra tag till :) 

Nu har jag talat om vart jag befinner mig och kan berätta mer i nästa som kommer dyka upp imorgon! :) 

Tjenanixen ! :) 

 Bild tagen då jag var uppe på Aurora Sky Station !

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Sv: Yeeey! :D <3

2013-01-25 @ 08:21:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0