Det lilla, med pentry

Jag skulle ju som sagt med in till Kiurna, men det sket jag i! Var typ för trött för att komma upp så det blir att ta en promenad idag istället eller, njaaaa det är redan mörkt så det får bli ner till butiken och hem igen. 


Jag bor i en liten lägenhet med ett pentry. Denna lägenhet ligger i ett hus och detta hus bor kockens mor i. Sen har kocken en bror och nu är han här igen i huset och stimmar runt. Eller han är väl och fixar något det hörs såååå väääl! 

Men ni kanske vill ha lite bilder på nuvarnde lilla boende. Sen på torsdag så kommer jag få en inneboende hos mig :) Kul med sällsakp! :) 

Ni får ta det som det är eftersom det är personalboende. 



Detta är mitt lilla rum med en bild på Keb.
Vilket sammanträffande eftersom jag var där förra året ;) 


Och här har vi köket


Och här är stora rummet där även Ylva ska få bo om vill säga ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0