Lite hjärngymnastik

Nu har jag varit sådär seg igen med mitt skrivande, men det har inte hänt så mycket mer än att jag sa upp mig från Abisko och nu sitter jag i Gällivare och på Onsadg så drar jag vidare på nya äventyr och det får en hemlis än så länge. 

Så medan Kalle är i stugan och Agneta jobbar så sitter jag här och betalat räkningar och nu dricker jag, äter lite choklad och löser Sudoku. Rärr avkopplande och ännu bättre är när solen skiner in genom fönstret. Våren är här!! :) Fast det är typ 2m snö ute. Fågelkvitter och solen som skiner då är det vår. 

Nää nu ska jag fortsätta med att göra det gjorde. Sen kanske hitta något att äta till lunch. Viktigt det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0