Vinis hos Thessi

I lördags så var det en lååååång dag på jobbet, men efter jobb så drog jag hem till Isak och Jina där ävan Herman va. Dom satt ju trots allt och vänta på mig, eller ja, jag tror Jina väntade på mig för pöjkarna satt och spelade dota2 i vanlig ordning. 

Jag hade ju lovat Thessi och Danne att komma över till dom så jag drog med mig folket över till dom är det bjöds det på glas vin! :) 

Vi satt ute på deras balkong och efter ett tag så drog Jina, Isak och Calle hem så då vatt vi andra kvar och vi satt ute på deras balkong till halv fem på morgonen och detta var den första riktiga varma sommarnatten vi har haft i Tärna!!! :D 

Kan tala om att kvällen var helt totely underbar!!! och inget annat sjuk rolig!!! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0