Namsdag 15 augusti

Vi börjar från början så kanske ni hänger med lite bättre. 

I tisdag efter jobbet så gick jag hem och dog i soffan för stunden och efter ett tag så planers det in en spelkväll med pöjkarna, ja då Herman, Jacke, Albin, Preben och Johan och när vi hade börjat spelat så dök Ärki och Amanda upp så dom fick ta och titta på. 

Detta spel vi körde fattade jag dock inte så mycket av så Herman fick hjälpa mig en hel del tills jag började förstå. Jag ledde typ hela tiden tills slutet då jag förlårade stort!!

Så det vatt skräckfilms tittande med Herman och snacka om att vi höll på att flyga i taket av rädsla ett tag där. Vad hände mig där liksom jag som aldrig blir rädd!! :o 



Jag vaknade till av att min mobil ringde och vem var det inte om det inte var bästa Thessi! :d <3 Så hon hälsade mig grattis på min namsdag och ville bjuda på namnsdags frukost och fika och då "råkade" bara Herman ha sovit över så jag drog med mig honom hem till Thessi där och hon bjöd på underbara hemma gjorda scones och en jätte frukost buffe! Mums!! :)

Sen drog Herman hem och jag och Thessi tog tag i cyklarna och cyklade till det mysiga fiket här i Tärna och hon bjöd på underbara fika <3 -

Måste säga att jag Thessi är helt jäkla total underbar! <33



Jag promenixar till jobbet och efter ett tag så ringer Herman och bjuder in på bastu, badtunne och älv bad i Hemavan i timmerkåtan. 

Jag hade tjatat och tjatat på Ärki att han skulle med, men han dissade alla sina vänner för dota2 :o inte okej någonstans och Danne och Thessi dissade för film, vad säger man ? ;) 

När jag väl skulle ta och köra så inser jag söta underbara Linnis och Neadea hade glömt på min stero i bilen i en hel vecka så där kom jag långt med min bil, men som tur var så räddade Ärki mig så fick låna deras :) 

Jag kommer dit och hälsar på alla och där lär Herman mig kasta lasso och sedan började bastu badet, men först ett dopp i den kalla älven. 

Kvällen slutade med att alla killar var nakna och jag ensam tjej med bikini på ;) Så det säger väl det mesta att jag hade en underbar kväll/natt med jätte trevligt folk. 

Så min namnsdag var bättre än min födelsedag ;) 

Den första bilden är tagen på kvällen dom andra två är tagna på morgonen :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0