Läs och njut :)

Som vanligt har det varit fullt upp med jobb och efter jobb så har jagvalt att umgås med mina vänner än sitta vid datorn. Detta är faktiskt första gången jag är inne på datorn på tre veckor, ja om man inte räknar med att vi kollar film via datorn då. 

Jag har tagit en del bilder som ni ska få se och jag ska försöka förklara lite vid varje bild :) 

 
En kväll med SRF gänget + några till :) 


I vanlig ordning så har det vatt en mass bak på jobb

En fiske tur med Prebo till Klippen på vår lediga dag.



Fiske med Prebo



Världens bästa Linnis kom hit och var ute på prommis :) 

Bild 1: Sitta kaffen i Thessis gamla lägenhet.
Bild 2: Linnis, Callis och jag drog till Hemavan på en kaffe på Nannas.

Vatt även nya raket skor till jobbet :) 

 
Bild 1: Lite att göra på jobbet
Bild 2: Det var värmerekord i Tärna och alla våra stora kylar gick sönder och jag tog mig en tidig frukost ute i solen :) 

Efter flera veckors jobb så var det dags för en fylla på Udden ;) 
Slutade med vi kom hem klockan sex på morgonen. 


Bild 1: Jag hängde med Isak och Jina på fisketävling på Udden och jag vann sedan i utlottingen! :D 
Och jag som aldrig vinne.
Sen vatt det spel och filmkväll hemma hos mig med Calle, Isak, Jina och Herman och typiskt nog vann Isak i Sverige spelet.
Bild 2: Kvällen efter så drog vi och fiska och jag fick den största och flest! Wihoooo! :D 

Presentis från mig till Thessi och mig. 
Nu kan vi dricka vin! ;) 

Drog till Ruttjebäcken igår där en del av pojkarna var och bada, men själv badade jag inte ftersom jag kom så sent och vi drog strax efter jaghade kommit.
Men snacka om ett fint ställe. Måste dit och bada!!!!

En bild från igår och jag är bara såååå kär i fjällen!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0