Frukost häng

Imorse så saknade jag Thessi lite väl mycket så jag ringde henne och så gick jag dit så vi hade en jätte trevlig frukost dejt med varandra på hennes balkong i sommarvärmen :) 

Vatt som vanligt en massa koppar kaffe, snack, planer prommis med Challe :) 

Jag är till och med ledig idag och nu kommer jag spendera resten av dagen i soffan här hemma och bara koppla av. Känns som jag inte har fått koppla av i soffan på flera veckor. Så tar nu och passa på när alla andra ska jobba idag. 

Nu när vi har fått tillbaka vårt interntet så kommer jag numera få sitta och höra en massa dota2 spelande och jag måste föresten säga grattis till Sverige i deras dota2 spelande inatt :) Ja jag är en liten nörd iblan (a) nää men blir så när man umgås och bor ihop med folk som är intreserade av det. 

Nää nu blir det film och hitta ett par nya Nike skor :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0