Dom bästa på besök <3

God morgon alla glada :) Sitter just nu här hemma och dricker en kopp kaffe innan man ska kila iväg på helgens sista långpanna pass. Eller ja det känns som en lånpanna eftersom alla andra dagar har varit det så 12-20 idag är det som gäller. 

I torsdag kom mina favvo tjejer från Ume hit!!! Och den största anledningen var för Andrea åker iväg som utbyters studenet i ett helt år till schweiz på fredag och jag kommer sakna sönder mig efter henne!! :( 

Så jag hade fixat deras favorit mat Tacos och även bjudit in Ärki såklart. Så vatt en liten fin sista måltid tillsammans vi alla fyra :/ 




Sedan vatt det fredag och jag klev upp med inte allt för glatt humör när jag insåg att hej jag ska jobba 14h idag... 
Så jag lånade ut min lilla Otto till brudarna :) Dom tog sig en tripp till Norge wiihooie!! 

(bild tagen från Nead instagram (a)) 
Dom är i Norge här :) 

Sen efter jag hade gått av mitt mega panna långa pass så hade Linn och Nea fixat mat åt mig :) Fast innan det var dags för mat så delade dom ut lite paket, jag fick en liten fin ring klocka (ring for sex) sjuka är dom alltså hahaha
Erik kom också förbi och fick en jätte fin video av dom hahahahahahaha 
Preben fick ett fint kollage ;) 

Efter paketen så tog vi akt och gjorde vår sista skål tillsammans på ett år :( 

SKÅÅÅÅÅL!!!!


Neadea bara så du vet så kommer jag sakna sönder mig efter dig och en liten kärleks förklarning till dig
JAG ÄLSKAR DIG!! <3
Ha det nu toppen och gör nu inget som jag inte skulle ha gjort ;) 
Du vet vart jag finns :) 


Nää nu dags att hoppa i kläderna för 8h pass :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0