När haspen inte är på

Hahaha, vilken kväll!!

Vänta i in Prebo tog ju en evighet men efter mycket spelande så kom vi till Konsum då jag handlade till fläskpannkaka!

Så drog vi hem och medan jag fixade maten så satt Erik och Prebolino och kollade festival kläder till Erik... Herre säger jag bara och efter ett tag så kom Gustav och sen vi fyra åt upp en hel långpanna fläskpannkaka!!! :O 

Hungriga.nu!!!

Sen vatt det kort. Först chicago där Prebolino vann med ren tur och sen spelade vi Plump och då vann jag storslaget!! =) jag 166p, Gustav 140p, Preben 132p och så kom Erik där med sina ynka 88 poäng!!! 

Sen vatt lite serie tittande, eller tittande och tittande vi hade slagge istället.

Prebens kommentar: Ni är som två syskon som.... och det sista skriver vi inte ut!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0