I feel it!

Tiden tickar iväg och jag börjar mer och mer inse att högsäsongen är över. Framför allt när det är första helgen sen jag kom hit som jag inte behöver jobba en enda långpanna. Så vad gör man en helg i Tärna och framför allt, vad gör man när man ska jobba morgonen där på? 

I alla fall så börjar jag inse att snart är det över och det är dags att frara hem, men en stark känsla inom mig säger mig att jag absolut inte vill och en väldigt liten vill åka hem. Ångesten är här. Kan va så att det är första lugna kvällen på väldigt, väldigt länge som gör så att jag börjar inse fakta. 

Att lämna Tärna i en månad gör mig väldigt ledsen. Seriöst vad är det som händer?! Dom har vanat mig att en gång Tärna, alltid Tärna. Kanske stämmer? Och jag som sa att det kommer inte alls vara så. Men det har inte med Tärna att göra utan folket. Dom är helt underbara trots vissa saker, men endå. 

Ingen samanhang, törtt och sjuk sliten. 

I give up!!!

GOD NATT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0