Här bjuder vi in oss själva ;)

Kan ni tänka er att jag har varit ledig HELA dagen!?!!!! Jag kan knappt tro det, tro det eller ej. 

Har haft en jätte mysig, skön ledig dag som började med att jag vaknade och sen ringde Therese mig och då tog vi oss en skön promenad runt här i Träna och snackade en massa skit som vi tjejer bara kan ;) 

Sen svängde jag förbi Fjällbyn och käkade lite frukost med Katja och Olof sedan gick och handla lite och sen hem. Tog inte allt för länge innan jag somnade igen och vaknade vid halv sju på kvällen och då hade jag sovit i över 5timmar så snacka om att jag är sliten.

I alla fall så drog jag till Fjällbyn trött och sliten och satt och var lite social innan jag drog hem för en jätte skön dusch och jag hade planerat att sova tidigt idag, men så hade Erik bestämt sig för att bjuda in sig själv här idag för att umgås med mig och Preben så det var ju bara att hitta energi till att vara social.

Har haft en jätte mysig och rolig kväll, tycker om mina pojkar eller män då!!! ;) 

Ledig imorgon igen och då blir matlagning med sambo sen får vi se vad som sker! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0