En underbar tisdag

SOVIIIIIIIT LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE IDAG!!!!!! 

Sen kan jag glatt meddela att första veckan i maj kommer jag hem, men sen kan jag i samma veva tala om att första veckan i Juni så drar jag tillbaka till Tärnaby för att ta och jobba sommarsäsongen här :) 

Men i alla fall så drog jag och Prebbo till fjällbyn för att dricka kaffe ute i solen med Gustav och Erik sen drog vi till Konsum, men dock inte Gustav för att fixa mat till en jätte god middag. Preben lagade sjuk god mat medans Erik bakade min goda cheescake. Så lilla jag vatt bortskämd idag (a) 

Sen det roliga idag var när jag vann över dom i kort och snacka om att dom är dåliga förlårare ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0