En dag med Therese! :)

Vakna halv åtta på morgonen är inte okej när man är ledig!!! Så där log jag och vred och vände på mig tills Therese ringde mig halv tio. Snacka om att jag varr chokad, trodde hon skulle ringa mig efter elva. Nää hon var uttråkad och var sugen på frukost så jag traskade mot henne och sen gick vi till "stans" bageri och köpte frukost och fika :) 

På vägen hem var det värsta snöstormen!! Uss för detta vädret. 

Vi åt och snackade sen började hon städa, ibland är jag sällskap ;) sedan snackade vi gamla historier om när vi var små hahah så mycket sjuka saker vi har gjort!! 

Sedan dök Erik upp för en kopp kaffe och ännu mer skitsnack. 

Nu är jag hemma efter att käkat glass och snackat sönder Linn i telefon ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0