Vart ska jag ta vägen!

Tjena alla! 

Fullt upp medvetslöst, eller hur man säger. Förra veckan var jag på Nickelback i Globen och det var det bästa jag har gjort på länge. Så sjuk bra live!!!! 


Sen har jag funderat ut vad jag vill ta vägen nu, men kan säga att jag inte vet det än. För jag pusslar ihop med liv med mitt hjärta och just nu är det inte det lättaste eftersom vi vill helst olika saker med våra liv. Så får se vart jag tar vägen. Fast nu lutar det uppåt och skaffa eget boende igen. Jag hoppas på att jag får med mitt hjärta. För han är verkligen mitt liv fast det mesta är upp och ned just för tillfället. 

Vi får se hur det slutar med andra ord. 

Och ni som har läst min blogg ett bra tag så vet ni att det finns inget att skriva när jag bor hos min mor. 

Vi hörs vett jag :) 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tänker på dig ibland! Saknar de roliga vi varit med om!

2012-09-25 @ 16:53:17
URL: http://j-n-i.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0