Pannkakor upp och ner

Sitter just nu på mitt rum och Anna har åkt en sväng till Stockholm för att åka på värsta feta kryssningen. Jag vill ju också!!! Men det får bli en annan gång. Istället ska jag slita på jobbet. Eller jag är ju ledig imorgon och den ska jag spendera med att bara lata ner mig i sängen eller så blir det att hänga med till gruvan i Kiurna, men vet dock inte än hur det blir. 

Okej måste erkänna att jag inte alls tycker om att servera Ärtsoppa och Pannkakor. Snacka som man får springa med dom där pannkakorna. Inte kul alls. Och soppa i huvdtaget. Vi har ju inte ens talrikar det. Hur tänker dom här? Inte alls ;) 

Så nu har jag då fått lite mer benmuskler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0