Orka var ordet

Sitter uppe som vanligt när man borde sova. Orka sova typ .. ;) 

Nää suttit Loungen idag heöa kvällen med Anna. Super mysigt som vanligt, men innan dess blev det att kolla på Lejonkungen och laga mat med Becka och så fick Andreas äta av oss också snälla som vi är. 

Borde hoppa ner i min säng för att sova. Börjar ju halv åtta imorgon. Längtar juuuu så mycket att får gu ut imorgon när det ska va även 35minus imorgon också. Kaaaallt! Burrr! Tro mig man vaknar verkligen till liv under dom 50m man ska gå.... 

Fast hellre 35minus här än nere i Hbg där man fryser sönder när det bara är 5minus .. :o 

Näää nu ska jag mysa ner mig under täcket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0