100km/timmen

Shit vad man har jobbat på idag. Har aldrig i hela mitt liv jobbar så fort jag har gjort idag. Jag lovar och svär att det gick undan. 

Fullt i hela matsalen och folk står i dörren och väntar på lediga bord. Emelie står i kassan och jag springer som F A N för att städa undan på bord och fylla på buffen. Fattar inte än hur lyckades utan KAOS och gud vet vad. Känner mig grymt duktig! Och jag fick en massa beröm av gästerna. STOLT ESTELLE!

Sen måste jag medela att utan mitt extremt glada humör idag så hade inte gott. Då hade vi suttit i skogen... 

Sen så älskar jag bara gästerna idag. Kom fram en gäst och buga åt mig samtidigt som han tog mig i handen och sa: God prinsessan Estelle. 

Så sjuk gulliga gäster. Funderar på att ta av mig min namnskylt imorgon. Eller be jag om en ny där det står "Hamster" 

Sen nu ikävll har jag haft en lika flippad kväll framför Mello med Anna som förra. Älskar den bruden till 100 alltså. Så nu ska jag försöka lugna ner mig och andas. Ska ju upp och jobba imorgon. 

Vi hörs alla glada där ute! Ta en sup och ta det extremt lugnt ;) För det är i alla fall det jag hade gjort ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0