Tagga

Dags att hoppa i sängen, ska ju på intevju imorgon. Så vi får se hur det kommer att gå. Inte direkt drömjobbet om man säger så. 

Jag har funderat på en sak, jag hade kunnat sitta och skriva värsta romanen för jag har typ aldrig något att säga, utan att jag babblar bara på. Tänk om man skulle ta och skriva ner allt det. Det hade blivit värsta romanen av absolut inget alls. Vad är egentligen viktigt av det som kommer ut ur min mun? Liskom seriöst funderar på det en hel del, men jag har svårt att vara tyst. Tycker inte om när det är för tyst. Tycker om att vara social, kanske lite väl mycket ibland, fast det tycker jag att folk kan ta ;) för det finns ju stunder då jag är knäpp tyst och folk undrar vad det är för fel på mig. 

Se nu snackar jag bara på igen. Dags att hoppa ner i sängen! Goooood Naaaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0