Slutkörd

Jag glömde ju berätta här om dagen ja på Valborg så hade vi en liten grillfest här ombord. Ja utan alkhol då. Kan ju bara tala om att detvar hur trevligt som helt och skratt det fick man då allt. 

Vi har ju haft typ fullbokat känns det som två kvällar på raken och på morgonen. Så idag när jag var klar med allt så trodde jag att jag skulle bara ramla ihop, men istället gjorde jag det i min koj och jag har sovit i sex timmar. Och det är verkligen första gången jag har gjort det på denna båt. Så jag lovar jag var helt slutkörd och känner det än i kroppen. Så nu vill jag verkligen bara hem och bara vila ut, men en vecka kvar att jobba exkat. 

Nää nu ska jag ner och jobba igen. Rätt lugnt nu. 

Sen du Emma, du vet vad vi ska göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0