Shorty

Vill ni veta en sak? 

Det är sjukt fint väder här i Åbo och jag är inte alls så där dödstrött så jag bara vill dö i någon säng. Utan jag är rätt pigg och rastlöööös och jag fattar inte det. För jag har bara sovit 1,5timme inatt! Jag är verkligen en knas person om man säger så. 

Förresten jag har ett snyggt smeknamn ;) Shorty och det har jag enbart fått för att jag har fått en pall som är enbart gjort till mig. Tycker det är rätt kul. Ett bra tecken på att dom tycker om mig. 

Någon viskade i mitt öra att de har pratat gott om mig och jag är duktig och gör det jag ska. Och jag blir super glad då vet jag att dom tycker om mig här. Då är det bara att fortsätta på samma spår. 

Nää nu ska jag springa lite rundor på båten sen nana en stund. 


Kommentarer
Postat av: Carin Wingren

Tjenare "Shorty" Det är så kul att läsa att du mår bra och trivs på ditt jobb.Hoppas du fick tag i bra arbetsskor.Idag så är det helt underbart,solen skiner från en klarblå himmel,men det är KAAAAALT.Nordliga vindar.Men dt går frammåt.Nästa helg blir det hålligång igen i Kallinge,dt skall bli sketakul.Skall ju bo nere i Asarum och vara hus o kattvakt åt Catrin,så jag har fortfarande inte räknat ut hurjag skall ta mig upp till festen,men det brukar ordna sig emot slutet.Du får ha det så bra tills vi hörs igen.Var rädd om dig/Kramizar

2011-03-05 @ 10:26:18
Postat av: Jessica

solen skiner här också, uuunderbart!

2011-03-05 @ 10:33:57
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0