Intentalarm

Wiiiie :D 

Okej nu skriker magen efter mat, så är det när man somnar innan lunchen (A) och på tal om innget alls så igår när vi väntade på provianten jag och Dick bestämde vi oss för att kila bort till rampen och där hände det saker. 

Vi fick veta att på ena bussen had det gått ett sådant där intentalarm så den gick inte få igång och sen dom finska hamnarbetna skulle inte komma fören klockan 20.00 finsk tid och lasta av alla bilarna så ja där kunde man stå och försenade blev vi. Sen så fick vi veta att det var första gången det någonsin hade hänt på denna båt tror dom haha. 

I alla fall nu nu har jag fått sova och vi är minst två timmar sena och jag får räkna med en sen kväll för mig idag, men vad gör man inte för pengarna (A) 

Men ni får ha det så bra så länge tills jag skriver nästa gång :) 

Sen måste jag bara skriva detta. 
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det och sen skrivit det.
Jag skriver min blogg för MIN skull och sen om det är något någon tar åt sig, ja då är det inte mitt problem.
Jag skriver om mitt mående och liv. Jag syftar aldrig någon text till någon spcefik person. Så det är inte mitt problem om folk tar åt sig. Om ni är fundersamma över något så fråga istället vad det är jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0