Mysa ner mig i min säng

Men hej alla glada. Som sagt så är jag hemma igen, men så åker jag igen imorgon till Ryd och bla bla ... orka med mitt liv just nu. Stress hit och dit! 

Ska väl krypa ner i min säng när som. Måste få sova har ju som sagt en hel del att göra imorgon.... uss vill inte ! Eller joo det är klart att jag vill träffa Hanna, men jag har ingen lust att fixa allt det andra och sen åka tåg. Det räckte väl med 7,5 timmer lång bussresa idag, nej nej det gjorde det inte. 

Nääää nu ska jag krypa ner i min säng :D 

Föresten jag känner mig sjuk ensam. Saknar mina pojkar på båten (A) 


Kommentarer
Postat av: t

sjukt söt bild på dig där :)

2011-06-15 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0