fest fest fest fest

Helgen har varit helt seriöst galet. 

Emma, jag och tre andra tjejer drog på fest i fredags och den festen var mer eller mindre ja ska nog inte nämnas vid namn typ. Så vi tjejer hade våt fest i köket :) Efter ett tag så drog Emma och jag hem till henne och fortsatte att festa där. Fast jag åt dock bara chips. 

Sen igår seriöst vi var verkligen över allt och ingenstans. Sen när vi skulle laga mat så fick leta genom hela stan för att hitta lite ägg! Typ hatar röda dagar!
Sen ialla fall så kom vi iväg på första festen och sen drog förbi dickens en snabbis för hälsa på flabban innan vi drog till tempel där  jag verkligen släppte loss. Shit så kul jag hade. Och jag var hel nykter för jag var taxi. Sen efter ett tag så drog vi vidare på en annan fest. På vägen dit så plockade vi en festsugen pojk. Så där var vi fram till typ halv åtta på morgonen!

Nää Emma och jag är bara så sinnersjuka så det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0