Detta är inget för mig!

God morgon mina solstrålar :) 

Detta är faktiskt rätt roligt om jag får säga det själv. 

Jag har verkligen legat och tänkte hela natten. Jag tänker inte sitta och försvara mig själv längre. Tänker inte ta åt mig av falska anklagelser utan att folk kan prata med mig om det innan dom ens drar en slutsats. Om folk vill kasta skit på mig så gör det, men jag vet själv vad jag säger och gör. Jag behöver ingen som ska tala om för mig eller andra om vad jag har sagt eller gjort. 

Tänker inte sitta här på min blogg och kasta skit på någon. Det är inte jag.
Jag kan inte...
  • LJUGA!
  • SNACKA SKIT OM MINA VÄNNER
  • BEDRA DOM
  • OSV
Folk har gjort det allt för många gånger mot mig så jag har inte mage till att göra det själv. Jag vet själv hur det känns att bli bedragen av en vän som man trodde man kunde lita på.

Om jag gör det så känner jag mig inte hel. Får ångest och mår skit. Jag lovar och svär det är verkligen INTE många som känner mig fast dom tror det. Så glöm och dröm vidare om allt. Jag står för mina ord och tänker göra det denna gången med. 


Mitt äkta leende!

Kommentarer
Postat av: Carin Wingren

Detta tycker jag var det finaste och bästaste du skrivit.Jag och dina närmaste vet ju att du är sådan.Rak och tycker inte om att smutskasta någon.Nu kan ju dina s.k vänner kanske få upp hakan över vattenytan och tänka till lite.Bra gumman,du tar dig.Var stark och sätt upp näsan och gå vidare.Tusen jättekramar till dig från mig/Carin

2011-01-21 @ 13:41:18
Postat av: Sara

Detta stämmer helt ! skit bra skrivet. <3

2011-01-21 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0