Ingen bra dag eller?

Nää detta är ingen bra dag för mig.

Ligger eller jag menar jag sitter och hostar på jobbtorget och fryser. Ingen bra dag detta för mig. Skulle ligga kvar hemma i min säng och bara sova. Det hade varit så mycket bättre. Fast måste man gå hit så måste man.

Igår var det en dag som kände som en söndag, men det vill jag inte påstå att det var.

Vaknade upp och jag Emma pallade oss till TeamWork och lyssnade på något om CV och sen drog vi vidare och käkade pizza. Jag drog hem och bada och dog framför datorn ett tag.

Emma kom och vi flippade som fan i köket som vanligt. Efter några år så drog vi vidare till våningen ovanför och kollade på film. Jag somnade och vaknade upp genom sjuk efter ca 15min sovande.

Kom fram till att jag snälla kompisar ;)


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Händer det något kul i veckan för din del? :D

2011-01-11 @ 10:20:44
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0