Dagen måste berättas

Tjaa alla pigga och glada :) 

Går dagen är nog ett måste att berätta om här i bloggen. Så ni hänger med lite vad som sker. 

Klockan tio så skulle Emma och jag upp, eller Emma skulle upp så väntade bara på att hon skulle köra upp mig ur sängen, men istället så ringer Petar och bara: JAG HAR INGEN BIL. Mitt svar blev: Gräv ut dig. Så vi kom fram trött som jag var att jag och Emma skulle komma med en spade. 

Hoppa upp ur sängen och ta på sig. Hoppa in i bilen och brumma till Petar och bilen. Sen kom vi fram till att han får ta bilen vi hade. Så vi körde runt och sen släppte Emma av oss sen hämtade hon oss igen och vi brummade till Ängelholm. 

Sedan till lägenheten och lagade mat för Petar skulle hämta bordet och Emma något annat. Sen drog jag hemma och somnade i min säng. Trött som fan ska ni veta. Sen upp och hoppa ur sängen och Maija kom sen blev det 20års fest hos Emma :D <3 

Vaknade till vid runt tolv ett. Hemma vid fyra och somnade så skönt i min säng :D Vaknade upp halv två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0