Aleksandras speciella inlägg bara till Estelle ;) <3

Jag ska inte göra någon extrem lång inlägg eftersom jag själv vet hur
tråkigt det kan vara och läsa det..

Men vill börja med och säga... Vänner är speciella och det gäller att hålla fast vid dem
för man vet aldrig när man behöver dem som mest. Vänner kan komma och gå med det finns vänner som stannar kvar..
Och det är sanna vänner !!!!!.

Vill börja med att säga att Estelle är en underbar prick när man väl lär känna henne och ger man henne tid som vän att kunna hitta till en, ja tro mig gott folk, då har ni hittat en sann vänn..

JAG SAKNAR DIG VÄNNEN ! OCH VÅR VÄNSKAP ÄR FÖRJÄVLA BRAA !! :D SNART KOMMER JAG NER TILL SKÅNE OCH ÄGER DEN MED DIG ! <3


Den första bilden som togs på oss för flera år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0