Välkommen hem fest

Som sagt så kom jag ju hem igår och så länge han man ju inte vara hemma innan man drog hem till Nushe och sa hej <3 och efter ett tag så pallade jag mig hem till Petar och fick en super god middag serverad.

Och innan Petar hade hört av sig så hade jag och Kicki bestämt att vi skulle ha Kicki bus. En liten välkommen hem fest och att jag fått jobb fest hemma hos mig. Och vilken tur att Petar är lätt att övertala till att hänga med och festa. Om inte så hade det blivit filmkväll hos homom eller något.

Kilade över till grannarna till Petar efter vi hade käkat klart där Kicki och resten satt. Tog oss en grogg innan vi kilade hem till mig där jag vet i katten vad som hände. Kul som fan hade jag eller vi. Lekte lekar och vad vi nu gjorde. Sen starx innan ett så kilade vi hem till Petars grannar igen och där var det minst lika flippat om inte mer flippat.

Efter att hade varit vaken i 24timmar så deckade jag trött som jag var. 

Idag så kilade jag hem och lika snabbt så kilade jag ut igen för att träffa Hanna <3 sen senare min serb Aleks. Sen har jag bara tagit det lugnt och nu ska jag snart krypa ner i sängen för att sova ut som jag ska!

Hade verkligen hur kul som helst igår och tack för er som medverkade! Kändes som jag hade varit saknad ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0