Båååååten var det

Tja tjaa över stressade Estelle har nu lugnat ner sig nu. 

Sitter på mitt rum på mitt golv och fråga mig inte varför, men golvet är sååå mycket bättre ibland ;)

Serriöst min dag har varit i 180 idag. Telefonen ringer och jag ska iväg och jobba på havet, PÅ HAVET! Jag älskar havet så sjukt mycket. Ordagrant jag flög upp ur sängen och sen var det bara att ringa en massa och fixa sen fixa med en massa papper.

Under dagen har jag hunnit träffa Nushe, Hanna och sagt hej Petar. Så har sprungit på stan, sjukan och gud vet vad. Nu är jag hemma och kan andas igen. Kan inte fatta att på Lördag åker jag till Stokholm :O :O ! Då träffar jag även kusse och Jenna ! <3 <3 

Nej dags att kolla på tv och försöka ta in allt som har hänt idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0