Att sova på IceHotel

Hej Hej. 

Det var ju ett tag sen sist, men har varit en hel del som har hänt sen sist. Jobbat, jobbat och umgås med folk.

Har ju jobbat kvällarna hela veckan. Har gått hur bra som helst förutom i förr går kväll som det vara rena kaoset. Igår var det fest i restaurangen, live musik och julbord. Det säger ju en hel del.

Skulle ju ta och jobba morgonen idag, men ikke sa nikke. Har gått och blivit sjuk. Feber och skit. Kände redan av det igår när jag jobbade.

Sen under dagarna har Vici haft besök så då passade vi på att sova på IceHotel. Det var då verkligen en upplevelse. Inte kallt alls! Så kom nu upp och hälsa på. Ni som är vänner med mig och står mig nära så får ni sova billigt på hotellet :) 

Nää nu ska jag gå och dö i min säng. 




Kommentarer
Postat av: Jocke

De e någe man aldrif kmr att glömma: )

2011-12-18 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0