Stanna upp

Jag vill bara ta och stanna upp mitt liv, stanna upp och hämta andan igen. Stanna upp för att känna efter hur jag egentligen mår. Bara ta och stanna upp mitt liv för det är det jag behöver just nu. 

Det går i tusen och allt snurrar runt som i en karusell. Hinner inte känna efter eller tänka. Allt bara sker och jag följer med. Mitt liv spricker i bitar. Det delar på sig och jag vet snart inte längre vilket håll jag ska ta. Kylven på mitten.


I allt detta jobbiga och mitt stressiga liv så finns det bra saker i det. Mina vänner! <3 Hur dåligt jag än mår och hur mycket jag än vill försvinna från allt så finns dom alltid där på något vis. Får mig att stå när jag bara vill lägga mig ner. Får mig att le när jag egntligen bara vill gråta. Får mig helt enklt att orka. 

Denna sommaren har varit långt ifrån den bästa, den har mer eller mindre varit den värsta i mitt liv. Känner bara hur mina tårar vill träda fram när jag ligger och tänker på allt, men nu var det inte det jag vill tala om. Utan att denna sommaren har det också hänt bra saker, inte allt för många, men få och väldigt bra. 

Utan och skryta så har jag träffat en helt ny person som är mer eller mindre bäst. Dök upp från ingenstans och bara fanns där för mig. Seriöst trodde verkligen inte att det fanns sådana människor idag, men det gör det! Tack Niklas! <3

Sen har det hänt andra väldigt små saker som betyder väldigt mycket för mig. 

Men vill bara tacka alla mina kära vänner och ni vet vilka ni är! Älskar er så sjukt mycket! <3

Nu ska jag ta och stanna upp mitt liv!

Emma jag älskar dig så sjukt otroligt mycket. Utan dig hade jag inte orkat! <3 <3

Kommentarer
Postat av: nicki

Gumman!!! Finns alltid när du behöver prata, och jag väldigt stolt över hur stark du är. Massor med kramar!

2011-08-15 @ 00:41:03
URL: http://nixis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0