TV, TV-bänk

Tjena :D
Den 5okt så flyttar jag in i en trea i Helsingborg med Bodil. Så nu håller man på att få tag på saker som saknas och så. Igår var jag och inhandlade en TV och så kom jag på att någonstans har mamma en TV-bänk som ingen använder så den får hänga med tycker jag. Ja och Bodil vill det också förstås. 

Sen idag så kom Carin förbi med en perkulator och lite bestick och köksredskap och sen en stekpanna. Sådant som jag inte har. Jag har ju en hel del som är köpt för ca tre fyra år sedan som jag ska ha då jag flyttar, men som sagt så har man inte allt. 

I alla fall här har ni en bild på lite saker. Bland annat TV:n TV-bänken, perkulatorn och stekpannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0