Alla har vi olika

Jag är hemma i Småland igen och nu får vi se hur länge man blir kvar här innan man får för sig att dra igen ;) 

Jag har vetat länge och vet det än idag att alla har vi olika åsikter om allt här i världen. 

Jag har flera vänner och bekanta till dom som har röstat på SD. De är deras åsikter och jag skulle inte kunna rösta på dom, men vi går aldrig in i en diskussion. Jag låter dom ha dom åsikterna precis som dom låter mig ha mina egna. 
Fast en sak har jag läst och lyssnat till att SD är inget rasist parti. Tror många har tagit fel på det. Dom har åsikter om saker som låter helt sjukt och galet, men vi i Sverige skulle aldrig kunna tillåta det. 

Jag anser att det är bra att det har kommit in ett nytt parti i riksdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0