Poängjakten

Men det var inte direkt igår vi hördes. 

Hallå det var bara så att jag låg i soffan hela dagen igår och sedan drog med Sofie hem och somnade i hennes rum på en madrass. Nu sitter jag här hemma och hjälpt Nadine med lite saker och snart kommer Sofie med en kompis och då ska jag hänga med dom till Rönnowska för dom ska på studiebesök och behöver mig som guide. Ja om man har bott där i tre år så borde man kunna den skolan vid detta laget. 

Vad allt handlar om är att Skolstaden har en tävling som går ut på att göra en massa uppdrag. Den klass som har fått mest antal poäng vinner 50.000kr till en klassresa. Så varför inte hjälpa till när jag är sjuk kass ;) 


Nadine inne på Oj. 
Detta uppdrag gick ut på att hitta dom olika märkena som tillexempel
Nyckelhålsmärktet, krav märket osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0