Ja ni

Tjena alla där som kollar in min blogg. 

Bläää så mätt man är nu då. Bodil lagade oss mat och Mia åte här också. Så nu är magen på väg att spricka eller något. Så mätt man kan vara då. 

Som ni såg så hade jag hade det väldigt trevligt igår här hemma hos mig och även ute. Sen när det handlade om sova det är ju en annan fråga det. Aja, men lite sömn fick jag och sen så vaknade man och var helt rastlös. Så är jag ju som jag är. Hoppar rundor och städar. Sen försökte jag få upp Johan och Sofie, men det var ju nästa omöjligt. Sofie sov som en stock och Johan vägrade gå upp, men jag lyckas störa honom så han inte kunde sova (A) hahaha

Nej nu ska man göra sig klar för får besök av mina vänner idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0