Uppfostran

Det är alltid något man ska göra. 

Det verkligen märks att man har flyttat hemifrån på riktigt nu. För det är verkligen papper hit och dit och man måste fixa det ena och det andra helt själv.

Jag är väldigt stolt över mig själv att jag kan fixa saker och ting själv utan att behöva hålla någon i handen eller att någon annan gör det åt mig. Det som saknas nu är ett jobb, men det kommer en vacker dag när det är min tur att får ett. 

Om min mamma inte hade uppfostrat mig och mina syskon som hon ha gjort så tror jag att det hade varit svårare för mig att klarar mig i det så kallade vuxen livet. 

Slut snackat om detta nu. Dags att fixa mat i magen på mig. 

Vi hörs väl senare gissar jag på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0