Tre fester

Nu har man kommit hem efter tre fester och haft ett liv på knutan.

Eftersom jag och Jennie inte pallde att sitta hemma och vänta på Emma och Emil så vi bytte om och drog till Annas förfest









Sedan tröttnade vi på att vara där så vi tog bussen in till knutan där vi träffade på alla kändes det som. Berlina, Jokke, Alex, Martin och Marcus och säkert fler. 







Sedan dök Emma och Emil upp och vi satte hos på bussen för att dra till nästa fest. Fest och fest vill jag inte kalla det. Efter en kvart tröttnade jag och Jennie och gick ut och väntade på bussen. Då dök Teddy och hans vänner upp så vi åkte tillbaka till knutan för att vänta ytterliga på Emma och Emil för att dra på nästa fest. Inne på knutan mötte jag på ännu mer folk som man snackade med. Sedan hamnade vi på den sista festen och den var på plantan så jag och Jennie gick hem för en sund sedan och vi lät "pojken" kommer inte ihåg hans namn att följa med hem till mig eftersom Teddy bara dumpade honom på festen och jag skulle vara hans barnvakt :P Så nu gick han för att ta första bussen och nu ska jag krypa ner i sängen jämte Jennie <3 <3














BTW: Jag och Jennie häll hos väldigt nyktra och ja nästa gång ska jag ha med mig min kamera istället för att ta kort med min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0