Prova balklänningen

Tjena hoppsan :) 

Nu är det så att jag är helt seg på att skriva blogg hemma hos mamma, men det vet nu ju sen innan. Jag tar liksom en paus från detta skrivande. Åker hem till Helsingborg idag och där ska jag vara med Emma är det bestämt (: Fast först innan jag åker hem ska jag få klar mina arbeten och det är inte mycket kvar på dom så jag hoppas jag hittar lusten till att bli klar.

Just det jag får inte glömma bort och testa min balklänning sen får jag inte glömma att ta med mig allt som jag ska med mig till Helsingborg. 

Kan ju tala om att igår fick jag köra en massa bil sen var vi hos Carina och Per och det var hur trevligt som helst. 

Nej men vi säger så nu så kanske vi hörs senare ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0